GRAFIK ZAJĘĆ

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
09.00
TRENING OBWODOWY
Agnieszka
09.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
BODYBALL
Agnieszka
09.00
SHAPE
Grzesiek
09.00
SHAPESHAPE - poprawia sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Agnieszka
09.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
10.00
SHAPE
Agnieszka D.
10.00
SHAPESHAPE - poprawia sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.
11.00
ABT
Agnieszka D.
11.00
ABTABT - zestaw ćwiczeń, który pozwala osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Są to zajęcia dla wszystkich, którzy pragną wzmocnić nie tylko mięśnie, ale przede wszystkim wymodelować kształt sylwetki.
18.00
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Agnieszka
18.00
BRAZYLIJSKIE POŚLADKIBRAZYLIJSKIE POŚLADKI - zajęcia wzmacniające dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna.
TRENING OBWODOWY
Kamila
18.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
PUMP
Agata
18.00
PUMPPUMP – zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem według pokazywanej przez instruktora choreografii. Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. Szczególny nacisk kładziony jest na uda, pośladki, ramiona i barki.
BRAZYLIJSKIE POŚLADKIBRAZYLIJSKIE POŚLADKI - zajęcia wzmacniające dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna.
19.00
SHAPE
Agnieszka D
19.00
SHAPESHAPE - poprawia sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.
TRENING OBWODOWY
Kamila
19.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
ABT
Agnieszka D.
19.00
ABTABT - zestaw ćwiczeń, który pozwala osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Są to zajęcia dla wszystkich, którzy pragną wzmocnić nie tylko mięśnie, ale przede wszystkim wymodelować kształt sylwetki.
SHAPE
Agata
19.00
SHAPESHAPE - poprawia sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.
TRENING OBWODOWY
Kamila
19.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
BRZUCH & POŚLADKI
Grzesiek
19.00
20.00
FAT BURNING
Agnieszka D.
20.00
STRETCHING
Agata
20.00
STRETCHINGSTRETCHING - ćwiczenia polegające na rozciąganiu poszczególnych grup mięśniowych. Zwiększają elastyczność mięśni i ruchomość stawów, likwidują przykurcze, działa relaksująco i odprężająco.
BODYBALL
Agnieszka
20.00
ZUMBA
Areta
20.00
ZUMBAZUMBA - są to zajęcia aerobowe, poprzez świetną zabawę spalamy zbędną tkankę tłuszczową, wysmuklamy naszą sylwetkę oraz ćwiczymy koordynację. Dzięki energetycznej muzyce oraz urozmaiconej kompozycji ruchów zumba wprawia wszystkich w optymistyczny nastrój i pobudza do zabawy.

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
09.00
TRENING OBWODOWY
Agnieszka
09.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
BODYBALL
Agnieszka
09.00
SHAPE
Grzesiek
09.00
SHAPESHAPE - poprawia sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Agnieszka
09.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
10.00
SHAPE
Agnieszka D.
10.00
SHAPESHAPE - poprawia sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.
11.00
ABT
Agnieszka D.
11.00
ABTABT - zestaw ćwiczeń, który pozwala osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Są to zajęcia dla wszystkich, którzy pragną wzmocnić nie tylko mięśnie, ale przede wszystkim wymodelować kształt sylwetki.
18.00
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Agnieszka
18.00
BRAZYLIJSKIE POŚLADKIBRAZYLIJSKIE POŚLADKI - zajęcia wzmacniające dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna.
TRENING OBWODOWY
Kamila
18.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
PUMP
Agata
18.00
PUMPPUMP – zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem według pokazywanej przez instruktora choreografii. Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. Szczególny nacisk kładziony jest na uda, pośladki, ramiona i barki.
BRAZYLIJSKIE POŚLADKIBRAZYLIJSKIE POŚLADKI - zajęcia wzmacniające dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna.
19.00
SHAPE
Agnieszka D
19.00
SHAPESHAPE - poprawia sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.
TRENING OBWODOWY
Kamila
19.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
ABT
Agnieszka D.
19.00
ABTABT - zestaw ćwiczeń, który pozwala osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Są to zajęcia dla wszystkich, którzy pragną wzmocnić nie tylko mięśnie, ale przede wszystkim wymodelować kształt sylwetki.
SHAPE
Agata
19.00
SHAPESHAPE - poprawia sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.
TRENING OBWODOWY
Kamila
19.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
BRZUCH & POŚLADKI
Grzesiek
19.00
20.00
FAT BURNING
Agnieszka D.
20.00
STRETCHING
Agata
20.00
STRETCHINGSTRETCHING - ćwiczenia polegające na rozciąganiu poszczególnych grup mięśniowych. Zwiększają elastyczność mięśni i ruchomość stawów, likwidują przykurcze, działa relaksująco i odprężająco.
BODYBALL
Agnieszka
20.00
ZUMBA
Areta
20.00
ZUMBAZUMBA - są to zajęcia aerobowe, poprzez świetną zabawę spalamy zbędną tkankę tłuszczową, wysmuklamy naszą sylwetkę oraz ćwiczymy koordynację. Dzięki energetycznej muzyce oraz urozmaiconej kompozycji ruchów zumba wprawia wszystkich w optymistyczny nastrój i pobudza do zabawy.

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
09.00
TRENING OBWODOWY
Agnieszka
09.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
18.00
TRENING OBWODOWY
Kamila
18.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
19.00
TRENING OBWODOWY
Kamila
19.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.
TRENING OBWODOWY
Kamila
19.00
TRENING OBWODOWYTRENING OBWODOWY - obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Uczestnicy dostosowują tempo ćwiczeń oraz obciążenie do własnych możliwości.

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Piątek

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
19.00
BRZUCH & POŚLADKI
Grzesiek
19.00
20.00
STRETCHING
Agata
20.00
STRETCHINGSTRETCHING - ćwiczenia polegające na rozciąganiu poszczególnych grup mięśniowych. Zwiększają elastyczność mięśni i ruchomość stawów, likwidują przykurcze, działa relaksująco i odprężająco.

Wtorek

Niedziela

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
09.00
SHAPE
Grzesiek
09.00
SHAPESHAPE - poprawia sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Agnieszka
09.00
10.00
SHAPE
Agnieszka D.
10.00
SHAPESHAPE - poprawia sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.
11.00
ABT
Agnieszka D.
11.00
ABTABT - zestaw ćwiczeń, który pozwala osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Są to zajęcia dla wszystkich, którzy pragną wzmocnić nie tylko mięśnie, ale przede wszystkim wymodelować kształt sylwetki.
18.00
ZDROWY KRĘGOSŁUP
Agnieszka
18.00
BRAZYLIJSKIE POŚLADKIBRAZYLIJSKIE POŚLADKI - zajęcia wzmacniające dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna.
BRAZYLIJSKIE POŚLADKIBRAZYLIJSKIE POŚLADKI - zajęcia wzmacniające dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna.
19.00
SHAPE
Agnieszka D
19.00
SHAPESHAPE - poprawia sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.
ABT
Agnieszka D.
19.00
ABTABT - zestaw ćwiczeń, który pozwala osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Są to zajęcia dla wszystkich, którzy pragną wzmocnić nie tylko mięśnie, ale przede wszystkim wymodelować kształt sylwetki.
SHAPE
Agata
19.00
SHAPESHAPE - poprawia sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Sobota

Niedziela

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
20.00
ZUMBA
Areta
20.00
ZUMBAZUMBA - są to zajęcia aerobowe, poprzez świetną zabawę spalamy zbędną tkankę tłuszczową, wysmuklamy naszą sylwetkę oraz ćwiczymy koordynację. Dzięki energetycznej muzyce oraz urozmaiconej kompozycji ruchów zumba wprawia wszystkich w optymistyczny nastrój i pobudza do zabawy.

Piątek

No events available!

GALERIA

OFERTA

Siłownia+Fitness